Valeria

неділю, 28 квітня 2013 р.

28 april 2013

Доброго вечора))
Щойно повернулася з вечірньої прогулянки. Це було чудово ,я відпочивала духовно і фізично . Скрізь цвітуть дерева і я насолоджувалася цим квітучим ароматом ,який розповсюдився в повітрі. І звісно я зробила декілька фото ,хоча я хотіла вловити захід сонце ,але нажаль прогнозували дощ ,і хмари затінили весь захід сонця...
Нашу прогулянку закінчила блискавка яка показалася спочатку десь десь вдалині ,але ми все ж пішли до дому. Дорогою   блискавка та сині дощові хмари наздоганяли нас. Не знаю чому ,але я люблю спостерігати  за цим красивим явищем природи , звісно з вікна) Зараз  спостерігаю за блискавкою саме з вікна ,і відпочиваю...Думаю сьогодні буде горобина ніч :)
Фото з прогулянки я покажу трішки пізніше )
Гарного всим недільного вечора ;-)

Немає коментарів: