Valeria

пʼятницю, 12 квітня 2013 р.

amazing day/two sides of the sky




   В городе твоих иллюзий
Тебе понятно кто ты
Набрав полные карманы счастья
Ты возвратился в реальность
Но здесь тебе стало не по себе
Ничего интересного, слишком много лжи
А там намного проще, всё так, как ты захочешь
И никто не упрекает тебя, ни за что
Там много красок, нет страха и всегда тепло.


Вчора в мене був суботник в коледжі ,і, а сьогодні можна сказати, що в мене був суботник вдома, ми(я і мама) прибирали наше подвір'я. Звісно мені в останній день тижнь
не хотілося цього робити, але все ж довелося. Та це виявилося набагато приємнішим ніж я очікувала.
Справа в тім, що в мене біля дому знаходиться дорога, і коли сонце заходе за обрій відкривається неперевершена панорама. Ми прибирали і я могла любуватися цим заходом сонця. Боже мій, це просто неперевершено! Тепер, мені хочеться якомога частіше дивитися на цю красу. З мого вікна це звісно теж гарно, але стоячи на вулиці - це ще краще :) А ще справа в тому, що з одного боку сідало сонце, а з іншого був місяць, до того ж майже повний, і це було так красиво *_* Тому я зробила багато знімків, але в самий найпотрібніший момент фотокамера нажаль розрядилась :( А коли заходило сонце, над ним була якась лінія, і це було так гарно. Потім пролітав літак, і звісно це було просто ах...а ще пізніше, коли моя фотокамера не витримала такого навантаження..:)хД хтось пускав феєрверки, і вони були теж дуже гарні, шкода, що я не змогла їх сфотографувати. Я можу сказати, що такого красивого дня я ще ніколи не бачила! :)

 Я не могла не зробити знімок цих пухнастих хмаринок




nowplay: The xx - Fiction

Немає коментарів: