Valeria

неділю, 7 квітня 2013 р.

Art
 Я дуже люблю живопис. Цей предмет я любила ще в школі.
Адже це так прекрасно коли людина може  малювати. Я вважаю ,що це великий талант.Особисто я хотіла б мати хист до малювання ,я  люблю картини з природою ,але в мене цього хисту нема. Ця картина
привернула мою увагу. Перше на що я хотіла звернути увагу це кольори в яких виконана ця картина. Я обожнюю таке сплетіння кольорів.
Тут присутні багато відтінків рожеві, білі, бежеві , гірчичні, і голубі.
Дівчина  зображена на картині дуже тендітною,  ніжною, красивою.

Мене також малювали і цим я дуже задоволена :)
Коли я в літку відпочивала в таборі на морі, я познайомилася з дівчинкою вона була на рік старша від мене ,і ми по товаришувалися. Я дізналася ,що моє нова знайома малює ,вона показувала мені свої роботии, це було просто неймовірно вона дуже чудово малює.
Одного  дня в таборі наш загін пішов на море, після цього я пішла в душ. Після душу я стомилася і вирішила прилягти ,адже до обіду в нас був вільний час. І вона почала мене малюватии. Після того як вона закінчила я подивилась як вона мене на малювала це було  чудово. Я в захваті...  
Цей малюнок  я дуже  бережу. Він виконаний лише простим олівцем ,але він прекрасний.

Ось так вона мене намалювала

 

Немає коментарів: