Valeria

неділю, 14 квітня 2013 р.

15 april 2013

Доброго вечора :)
Вихідні пройшли зовсім не помітно ,але вони пройшли дуже чудово =) Я так гарно відпочила.
В у нашому маленькому містечку був концерт і я звісно ходила і дуже чудово провела час. Після цього ми з подругою пішли до кафе ,адже на вулиці тоді почав накрапати невеликий дощ. Ми розмовляли за чашкою зеленого чаю з смачним тістечком. Було приємно спостерігати як на вулиці йде дощ ,а ми сиділи розмовляли ,та спостерігали за прохожими.
Потім ми розійшлися по будинках ,але після того як я прийшла до дому , ми знову здзвонилися та пішли просто гуляти по вулиці ,дощу вже не було ,а навпаки на подвір'ї було тепло. Ми так на сміялися та знову добре провели час. Ми просто гуляли по вулицях дивилася на природу на всю її красу ,та вдихали свіже повітря весни.

 А це мій макія з яким я зодила на концерт *_*




Немає коментарів: