Valeria

пʼятницю, 1 листопада 2013 р.

Доброго ранку всім, мої канікули проходять досить добре, якщо не враховувати вчорашній день, коли я з самого ранку підвернула ногу, можна сказати на рівному місці. А потім довелося весь день бігати у справах  по всьому місту. Сьогодні вона вже майже не болить. А поки я сиджу на одному місці, то взагалі забуваю, що з нею щось не так =) Зранку, коли я почала готувати сніданок я згадала, що в мене ще залишилась вівсяна каша і вирішила її доїсти, поки там не закінчився строк придатності)xD в мене ще залишилось пів пакетика, тому треба його поскоріше використати :) На вулиці така чудова погода, таке тепле сонце..(:
Поки що не знаю чим себе зайняти, тому я дивлюся різні відео. Я обожнюю різні аматорські зйомки з улюбленими піснями, ось це мені дуже підіймає настрій і чомусь нагадує весну *_* <3
translate
 
 

Немає коментарів: