Valeria

пʼятницю, 8 листопада 2013 р.

Body Desserts

Привітик всим:)))
Коли я була в  Москві ,то придбала собі дещо запашне та солоденьке для свого тіла. Це зволожуючий мусс для тіла ,та дезодорант Adidas.
Мусс для тіла такий запашний ,що я просто втрачаю голову від цього чудового аромату;-) До його складу входить: каліфорнійська полуниця, кокосове молоко, органічне масло грецького горіха ,масло маної де таіті, масло какао. Коли я наношу його на свою шкіру вона стає неймовірно гладенькою та ніжною ,до того ж з таким приємним ароматом. Ємкість в якій знаходиться крем - це своєрідна баночка ,яка дуже гарно розмальована в усі найяскравіші кольори літа ,її дизайн мені дуже подобається))
Що до дезодоранту , то він має такий аромат який заряджає мене позитивною енергією на все день.








Немає коментарів: