Valeria

неділю, 30 червня 2013 р.

Йога

Сьогоднішній літній день проходе просто чудово. Зранку я ходила за покупками ,та на манекюр ,але фото я скину тірішки пізніше.
Після походеньок за покупками я прийшла додому випила кави та зкуштувала нутеллу ,я її обожнюю *_* І мені захотілося знову зайнятися йогою хоча робилая я це дуже давно ,після цих вправ я почуваю себе неначещойно вийшла з якогось озера яке оживляє тебе з голови до ніг , в мене ціле літо вільного часу буду частіше цим займатися. І звісно я підібрала спеціальну музику для цього чудового заняття. Це надзвичайна музика з якою відпочивою головний мозок ,нервова система і все тіло та душа її варто слухати час від часу.

1.Deva Premal - Moola Mantra
2.Gregorian - Brothers in Arms
3.Oliver Shanti - Sacral  Nirvana
3.Deva Premal - Jai Rada Madavan
4.Oliver Shanti - Onon Mweng
5.Enigma - Principles of  Lust


Немає коментарів: