Valeria

суботу, 26 жовтня 2013 р.

Oh, yeah, I'm back!!! 

 

 Привіііт мої любі, любі читачі! Я пів місяця не мала змоги писати до блогу. А все через те, що в мене зламався модем.І мені нарешті вирішили купити новий.І весь цей час я чекала на його доставку і налаштування. Але тепер він в мене і я можу робити зним все, що мені заманеться! =))) Цей час тягнувся так довго,але коледж та паритрішки його прискорювали. Я зрозуміла, що жити без інтернета майже не можливо! За весь час моєї розлуки з компютером в мене назбиралося багато чого цікавого, тому я постараюсь поскоріше про все вам розповісти і втілити нові ідеї в життя. А покищо мені треба повторити дещо з д/з .В мене зараз вихідні ,бо з цими заняттямипрсто нереально щось встигнути... Наразі все. Бажаю всім гарного дня! <3 

 
 

 мои фото с вебки, я прямо сейчас

Немає коментарів: