Valeria

понеділок, 12 серпня 2013 р.

Мистецтво живопису

 Мені дуже подобається все те,що пов'язане з мольбертом та фарбами.Я завжди хотіла гарно малювати ,адже це так прекрасно коли твої руки можуть намалювати щось дуже красиве ,яке потім буде зачаровувати мільйонів людей. Але нажаль в мене нема таланту малювати ,тож мені залишається лише милуватися картинами,які я в інтернеті можу переглядати годинами з чашкою зеленого чаю.
Я підібрала картини які мені найбільше сподобалися.


 Morning Sun, Harold Knight. English (1874 - 1961)

 Louis Douzette, Landscape with Sunset, 1874

Як точно пердані кольри заходу сонця ,язахоплююся цією картиною

 A Parisian Balcony, 1908,
Konstantin Alekseevich Korovin.
Russian (1861 - 1932)

Парижський балкон, обожнюю Париж.В цій картині передані часи Анжеліки ,коли жінки ходили в красивих вишуканих сукнях,а чоловіки були мужніми та шляхетними. А Париж підкорював всих своєю красою







Portrait of Clémentine (Mrs. Alphonse) Karr (1845).
Henri Lehmann (German born-French, 1814-1882).
Oil on canvas. Minneapolis Institute of Arts.









 Reguliersgracht hoek Keizersgracht, Willem Gerard Hofker.
Dutch (1902 - 1981)


Дивлячисьна цю картину мені одразу захотілось осені ,такої теплої ,сонячної та золотої...









William McGregor Paxton

Girl Combing Her Hair

1909










 Johann Jungblut

“Polder farm by moonlight”


Пора року на цій картині  весна,коли ще холодно ,але в повітрі відбувається весна.Дуже затишно, і світло з вікна...






Winslow Homer

Artists Sketching in the White Mountains

1868



 Night by Frits Thaulow (1851-1906, Norway)

Немає коментарів: