Valeria

суботу, 4 травня 2013 р.

Христос Воскрес!

 Я вітаю з святом Пасхи=)
Хочу побажати: щастя ,здоров'я ,благополуччя, та всього самого найкращого))

Я ходила святити Пасху в ночі , було чудово цікаво ,хоча хожу вже не перший рік. Людей було дуже дуже багато)) Було так красиво,коли всі люди спавали в ряди та мерехтіли корзинками в яких горіли свічки. Також на вулиці було так тепло,йдучи до церкви ,ми слухали спів пташок . Також заходили в саму церкву щоб поставити свічечку.Там дуже красиво,але туди важко було потрапити ,все через те що дуже багато людей ,але ми все одно потрапили :) Це так прекрасно всі телефонують один до одного Христосаються ) 
А я вже по снідала смачною свяченою Паскою , крашеними яйцями та багато багато ще чим смачненьким))

Наша церква :)
(фото зроблене на телефон)

А ось вогники (свічечки в корзинах) Звісно якість
потребую кращого ,але фото робилося на телефон


А це вже прийшовши до дому я сфотографувала на свій фотоапарат=)

Немає коментарів: