Valeria

пʼятницю, 31 травня 2013 р.

(: 01 june 2013 :)




Привіт, привіт, привіт :) Сьогодні просто прекрасний день! Перший день літа, а також День захисту дітей. Тому саме сьогодні всі діти, в тому числі і я можемо робити майже все, що нам заманеться! І батьки нам це пробачать =))
Я декілька днів не писала до свого блогу, але тепер я повернулася, мені просто захотілося відпочивати від монітору комп'ютера, і ще на вулиці така чудова погода, що хочеться там залишататись як можна довше! :) Протягом двох останніх днів я по декілька годин приймала сонячні ванни, тому моє тіло поступово набирає золотистий відтінок. Сьогодні я теж хочу позасмагати, але це буде пізніше, коли сонце хоча б трішки скине свої вогняні оберти ;)  Я дуже за вами всіма скучила! ^_^ <3
Мій ранок розпочався з полуничного йогурту який я зробила сама ,та мультивітомінового соку  ,обожнюю такі приємні ранки :)








Немає коментарів: