Valeria

вівторок, 12 лютого 2013 р.

my obsession

у коледжі день тягнувся неймовірно довго, а вечір вже майже пролетів непомітно :( Мені потрібно робити купу домашніх завдань, а я замість того роздивляюся новий каталог від Oriflame :) Добре що хоч на нульовку пертись завтра не потрібно... Тож що я можу сказати про цей каталог, та тільки те, що він мене приємно вразив, в ньому стільки всього нового й цікавого, що аж очі розбігаються, і я вже думаю, як мамі краще повідомити про мої плани все це замовити...хаха :) І ще + до того ж мене почали мучити думки, що краще замовити: чорний гаманець-клатч чи милу сумочку та пояс *_* від того й того я вже втратила голову...

А щойно я підібрала декілька образів які мені сподобались*_*

 


  

 

 

 

 

 

 






 

 

 

 

 

 

Немає коментарів: