Valeria

неділю, 24 лютого 2013 р.

24 february 2013


Привіт всім-всім :)

У вас таке буває, що вам раптом хочеться з'їсти якийсь певний продукт, от хочеться і все??? І я маю на увазі не різні екзотичні страви та делікатисе, а про звичайну їжу..? От зі мною іноді таке трапляється, але такого я не очікувала, останні дні я ДУЖЕ сильно хотіла з'їсти.......та-дам...манну кашу! Я знаю - я збочинка...хаха:) Але що поробиш, організм потребує. А в останній раз я їла її мабуть в дитячому садку, і при цьому мене в дитинстві нею не "закормлювали", що роблять дуже часто, і за це я своїм батькам дуже вдячна! =)) Та як не дивно, але мені зараз її дуже захотілося зїсти, тому я вирішила приготувати з неї щось особливе, і щоб вона хоча б мала привабливу форму хах:)  Тому я приготувала її у такому вигляді, солодка манна каша із порічковим джемом, до цього я додала шоколадні палочки із печива, вийшло досить смачно :-) І я втамувала свою спрагу :D

Немає коментарів: