Valeria

суботу, 23 лютого 2013 р.

23 february 2013 Масляна

Привііітик =)
Сьогодні велике свято Масляниці я його просто обожнюю ,адже кожен рік ми з мамою робимо млинці ,і звісно цей рік не обійшовся без них .Це свято з'явилося ще дуже дуже давно. З давніх давен вже були традиції що до проведення Масляниці робили ляльку з соломи ,прикрашали її різними барвистими стрічками  ,молоді дівчата та хлопці розпалювали вогнище та бігали до в коли співаючи пісні присвячені цьому дню я думаю було весело =) Хотіла б я перенестись у ті часи...
Скоро я йтиму їсти млинці з полуничним  варенням та пити чорний чай=)) ммм це неймовірно смачно)
Я хочу привітати всіх з цим чудовим старо-слов'янським святом ;-)
Щоб наш народ не забував про всі традиції та народні свята нашої прекрасної України

Немає коментарів: