Valeria

середу, 20 лютого 2013 р.

20 february 2013

Привіт :)
Мене цей холод вже дістав, просто дістав і все! :) Не хочеться скиглити, але що з цим робити?.. настрою ніякого, хоча намагаюсь його всіляко підняти. До весни залишилося 8 днів *_* Це зовсім мало, та зараз навіть це мене не тішить. Cьогодні знову  падав сніг і він зараз мабуть теж падає ,і це мене дуже засмічує :(Хоча стоп, все виключаю песимізм!! =) Якихось вісім днів, і настане весна, звісно почне розтавати сніг.
Настане весна, все оживе і розквітне...ах, небо стане ясне і в коледж я буду прокидатися вчасно!..хаха:) Я зможу нарешті купити нові речі, бо зараз холодно і йти нікуди не хочеться. Можна буде просто підти погуляти! :)) Та й досить говорити, весна - це весна! <3
А поки що я буду пити гарячий чай, багато гарячого чаю із солодощами :)

Немає коментарів: