Valeria

вівторок, 12 лютого 2013 р.

12 febtuary 2013

Привіт - привіт :)
 Мій день сьогодні був не дуже вдалим:( Я почувала себе так погано не знаю причину цього ,але в мене є деякі припущення що до цього,я не поснідала з ранку ,великий вплив доречі має погода. Все тане ,а я чекаю теплої весни,але на тому тижні по телевізору почула сумну новину ,що справжня весна почнеться на прикінці березня=( це ж так довго я не витримаю;-(
Завтра в мене контрольна робота по фармакології 12 рецптів  всього навсьго хаах=) ,але моя проблема в тому що в рецептах я погано розбираюся.
Вчора прийшло моє замовлення, нарешті^^...Ось тепер я маю  чудову маску для волосся та шарф .  З першого разу я отримала чудовий ефект: волосся було таким  м'якеньким та блискучим. І тому я звісно замовила її й собі :) Тепер знову спробую. Надіюсь вона гіршою не стала:)хД


nowplay: The Pretty Reckless - Сold Blooded




Немає коментарів: