Valeria

середу, 13 лютого 2013 р.

12 february 2011 

Привіііт :)
Свій ранок я розпочала з стакану кефіру і мені сподобалось) адже кефір дуже корисний він забеспечує м'язам молочну кислоту .
Я вже повністю налаштувалась на весну, та перше, що я побачила подивившись у вікно це падаючий сніг....щоправда на подвір'ї плюсова температура, а отже він одразу ж буде розтавати. В нашому місті вже декілька днів поспіль немає сонечка відповідно настрій поганий :( А явсе чекаю всени, вже навіть переміряла весь свій весняний одяг та взуття.
Сьогодні мене сповістили приємною новиною в нас не буде занятя з танців ,звісно я  люблю танцювати ,але сьогодні я була стомленою ,та дуже голодна.Прийшовши до дому на  мене чекав смачний обід ,після цього я одягнула свій халатик та виріши подивитись телевізор ,бо щось давно я цього не робила :) і солодко задрімала ,потім прокинулась і пішла вчити сестринську=(

 

Немає коментарів: