Valeria

вівторок, 29 січня 2013 р.

Krikor Jabotian S/S 2012-2013.

Photobucket
Photobucket

Хочу представити вашій увазі неперевершену колекцію весільних суконь від Krikor Jabotian. Вперше побачивши ці сукні , у мене з'явилась таке враження, ніби всі мої дитячі мрії про те, яку мені б хотілося мати весільну сукню, повністю втілилися в них! Переглянувши інші колекції цього дизайнера, я усвідомила, що вже давно закохана в його творіння, адже дуже багато з них вже збережені на моєму комп'ютері. Тепер я побачила, що всі вони у чомусь дуже схожі, вони такі ніжні ,ніби невагомі, ідеально пошиті, просто мрія справжньої, витонченої жінки! І тепер я точно знаю хто буде дизайнером моєї весільної сукні. ;-)

Photobucket
 
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

Photobucket

А ось дизайнер власною персоною.


Немає коментарів: