Valeria

неділю, 6 січня 2013 р.

Привіт:)
Давно я тут не писала і хочу нарешті відписатись.
Я їздила до Полтави та займалась найприємнішим у світі ,тобто шопінгом.Ооо ця поїздка була не незбутньою! Я була практично у всіх фірмофих магазинах. І звісно я собі де що придбала для оновлення свого гардеропу ,але я трішки пізніше виставлю фото зі своїми новими покупками;-)...Ох погода була просто нестерпною сніг мокрий  , я тмало не захворіла =( Сьогожні в  мене був дуже важикий та насичений день. Квиток я купила собі  на 13.20 ,але в зв'язку  з погодніми умовами мій рейс було скасовано:(..ооо...я була просто шокована! Я змінила свій квиток на 18.00.
І хвилин 20 назад я приїхала до дому стомлена ,виснажена ,  я дуже змерзла....охх ну досить про погане))
Сьогодні Різдво Христове!
Я всіх вітаю з цим прекрасним святом. Цей святий вечір коли ангели спускаються на землю ,коли народився Бог це прекрасно))    

Немає коментарів: