Valeria

понеділок, 14 січня 2013 р.

Сукні які мені дуже сподобались



Ця сукня дуже красива 
в ній мені подобається все. Низ сукні такий гарний,це придає їй пишності та краси. Вона прикрашена капелюшком який оздоблений пір'ям,квітами та іншим



Перш за  все ця сукня
сподобалась мені своїм кольором ,фасоном, та довжиною.
Обожнюю білий колір та ще й коли як в цьому варіанті він посипаний фіолетовими
билскітками)
Друге це його фасон. Воно таке миле
для мене ця сукня символізує щось чисте та невинне
вона підкреслює нашу жіночність
В цій сукні поєднане з не поєднаним
це оголені плечі які говорять про красу про розкутість
та практично повністю закриті ніжки
які свідчать про скромність
та доброту ;-)

І третя сукня


Ооо вона просто чудова!
Вона мені сподобалась поєднанням кольорів це 
золотистий і чорний(зараз такі поєднання досить актуальні)
Я навіть собі придбала сукню ,але вона не така звісно 
довге. На ньому є вишивка золотистим по чорному.
Я обов'язково в ньому сфотографуюсь та покажу її))

Немає коментарів: