Valeria

понеділок, 21 січня 2013 р.

понеділок - 21 .01. 2013

От і закінчились вихідні та почались будні...
Цей понеділок виявився дуже складним. Сьогодні у нас не було 5 пари :)
Мені постійно хочеться спати!Великий вплив дає погода ,а сьогодні на дворі так погано ,що просто хочеться залізти під теплу ковдру та спати. Сьогодні я мало не проспала на заняття. Мені вдалося дуже швидко зібратись і я не запізнилась. Вночі не могла довго заснути :( В ті дні коли я не можу заснути - слухаю музику, не можу обійтись без цих пісень: Океан Ельзи - Компас та Vivenne Mort - Лети.  Вони чудові^^ :)
Я вже повечеряла, тому зараз п'ю чай з випічкою це додасть мені енергії, якщо ж не допоможе ,буду пити каву ;)
Початок тижня, тому треба глибоко вдихнути та разом з цим набратися сил до п'ятниці, приємного вечора<3



Немає коментарів: